powerxs.blogg.se

2016-05-28
23:38:35

Grym Lördag

 
 Jag har laddat ner en ny app där jag skall lära mig springa så i onsdags stack jag ut och jogga med nya appen som pratade till mig om att jag skulle lugna ner mig och efter 5 km så va jag trött och lätt irriterad då jag ansåg att jag kunde ju springa fortare.  Nu har ju inte OS börjat än =)  men det är något fel i skallen på mig. Jag anser alltid att jag kan göra mer och prestera mer.  
Efter två dagar kunnde jag knappt gå jag hade en över jävlig träningsverk i benen . 
När inte träningsverken släppte började jag bli orolig inför cykelloppet jag hade anmält mig till Sommenrunt.
 
Lördag morgon vaknade supertidigt 05,30 förmodligen lite cykelorolig. 
Jag vet ju hur jag blir när det är lopp ,Taggad till tusan.
 
Åkte 0800 från stan och va framme 0900 i Tranås,kl 10.00 skulle det starta med en såkallad siljan model där man rullar igång och blir chippad av en båge. 
Sommenrunt är på 12,4 mil och ska gå i en vacker miljö och i en kupperad terräng. 
Kom iväg och va taggad som bara den drog iväg och körde snabbare än vad jag klarade av för efter 4 mil va benmusklerna ömma och ville inte mer pulsen va upp i 168. Att häng med i någon klunga hade underlättat men då dom flesta hade grindvakter och vill inte att man störde deras klunga. Så det va bara att trycka på själv. Där tackar jag Nutriway för jäkligt bra produkter.  Strive+ 
 
 
Team Nutriway Sweden her we go 
 
Jag är glad att jag har en trä skalle som säger till mig att har du gett dig in i detta så fullföljer du .
Jag hade hört något om backarna men nu snackar vi Mount Everest ca850meter i stigning det va överjävliga backar.  
 
Nu har jag gjort det och känner mig jäkligt nöjd,   det tog 3 h 53 min och 59 sek med en snittfrat på 31.80 km/h 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: